Autor Wiadomość
Yohasakura
PostWysłany: Sob 7:24, 13 Maj 2006    Temat postu:

Zmieniłem go
Alfonso
PostWysłany: Pią 21:34, 12 Maj 2006    Temat postu:

mam propozycje zmienienia wzoru na (S x Z + S x Z x fr/100 + K6 x Z) - (3 x Zp + K6 * Zp) = dmg moim zdaniem bedzie lepiej
Yohasakura
PostWysłany: Pią 18:04, 21 Kwi 2006    Temat postu: Tu jest wzór na szamana

Tu zamieszczam dane szamane oczywiście przykładowe.
1.Szaman:nick z forum
Duch: mogą byc wymyśleni albo z Shaman king
Lat:ile masz lat
Nazwisko:
2.(S)-Siła-decyduje o mocy ataku i sile ducha. Im większa tym większe obrażenia może zadawać duch.
(Z)Zręcznośc-decyduje o szybkości ataku i zwinności podczas obrony. Im większa tym duch staje się trudniejszy do pokonania.
(V)Witalnośc-decyduje o poziomie HP ducha
(E)Energia-decyduje o pozionie foryoku (fr) danego szamana.
Początkowe staty są takie:
S-7
Z-5
W-10
E-10

3.Proszę abyście staty waszych duchów w podpisach. Ułatwi to pracę sędziom.

Duch może posiadac tylko 5 unikalnych ataków.

Suma foryoku wszystkich ataków nie może przekraczać wartości określonej przez staty szamana (10e = 100fr czyli suma za ataki nie może przekraczać 100fr).
Atak, który zabiera więcej niż 50 fr może być wykorzystany w walce nie więcej niż 1 raz.

Można wykonać podwójny atak, ale zabierający do 40 fr - może być użyty tylko raz.

Nazwa ataku - (zużycie foryoku) opis ataku.

Przykład:

Eteryczne uderzenie - (25 fr) wysyła w stronę przeciwnika wiązkę energii, która powoduje chwilowy paraliż.
WZORY
(S x Z + S x Z x fr/100 + K6 x Z) - (3 x Zp + K6 * Zp)
ZP-Zręcznośc przeciwnika
SP-Siła przeciwnika
K6-rzut kostką
FR-ilośc Foryoku w ataku
Jeżeli dmg będzie liczbą ujemną, atak nie przyniesie żadnego rezultatu. Wyświetlony zostanie wówczas komunikat MISS.

4. Za każdą wygraną walkę zdobywa się doświadczenie (EXP).

Walki w Mieście - 50 exp
Walki w Wielkim Turnieju - 150 exp
Doświadczenie (EXP) potrzebne na kolejny Level

5. Każdy gracz startuje z levelem 1 - 0 exp.

Na Lvl 2 potrzebne jest 100 exp.
Lvl 3 - 200 exp
Lvl 4 - 350 exp
Lvl 5 - 550 exp
Lvl 6 - 800 exp
Lvl 7 - 1100 exp
Lvl 8 - 1450 exp
Lvl 9 - 1850 exp
Lvl 10 - 2300 exp

Czyli na lvl x potrzebne jest:

exp na dany lvl - posiadany exp = potrzebny exp

550 - 350 = 200

6. Na każdy zdobyty lvl przysługuje 5 pkt do dodania do statsów ducha. Należy poinformowac o tym sędziego na PW.
Nie można dodać wszystkiego w jednego stata. Maksymalnie 3 z 5 posiadanych punktów.

7. Punkty dodane do witalności będą zwiększać Hp, np:
10v + 1v = 11v = 105hp
10v + 2v = 12v = 110hp
10v + 3v = 13v = 115hp
itd

Każdy jeden punkt witalności zwiększa Hp o 5.


8. Punkty dodane do energii będą zwiększać fr, np:
1e = 110fr
2e = 120fr
3e = 130fr
itd

Każdy jeden punkt Energii zwiększa Fr o 10.



Myślę że reguły są jasne dla wszystkich. Życzę miłej zabawy
TE opisy muszą byc umieszczone w dziale Szaman

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group